Prowadząc firmowego bloga czy forum, na którym udziela się porad, wideo bloga, albo fanpage’a warto pamiętać, że najlepsze wyniki uzyskuje się umieszczając w nich kontent bardzo wysokiej jakości. Dobrej jakości treści przyciągają uwagę klientów zdecydowanie lepiej niż wpisy nastawione na ilość. Czasami wręcz warto napisać mniej, za to bardziej przemyślanych kwestii.
Jak działa kontent marketing?
Reklama firmy w internecie to przede wszystkim przyciąganie uwagi grup, będących potencjalnymi klientami do firmy, czy jej internetowej strony. Panuje tutaj jednak olbrzymia konkurencja, dlatego najlepsze wyniki osiąga się treściami najbardziej atrakcyjnymi. Warto więc zadbać o to, aby firmowe strony wypełnione były niepowtarzalną treścią najwyższej jakości. Oczywiście nie zawsze jest to łatwe. Czasem warto skorzystać z pomocy doświadczonego bloggera, czy copywritera.
Sam kontent, nawet najlepszy to jednak za mało, żeby przyciągnąć uwagę czytelników. Warto informacje o blogach, czy innych miejscach o charakterze informacyjno – reklamowym umieszczać w różnych miejscach, na przykład w katalogach wizytówek firm, zwłaszcza koncentrujących się na konkretnej branży.